Известие

Collapse
No announcement yet.

Светна ми чека

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Светна ми чека

    Мислех да не пускам тема,а първо да я закача на диагностика,но в крайна сметка реших да се посъветвам с вас.Преди 10-на дни на магистрала Хемус ми светна червената дюза която е Чек при другите марки автомобили,та на проблема педала на газта стана много нечуствителен,направо като гумен и колата трудна се форсираше,естествено спрях изгасих я и пак я запалих но проблема си остана и аз реших да карам така и да се прибера,след това спрях на ОМВ на околовръстното да заредя газ и след запалването лампата не светеше и нямаше и помен от проблема и така до снощи пак светна и аз карах до бензиностанцията,заредих газ и чека пак изгасна и проблем отново нямаше.Сега колата я взе приятелката и ми звънна да ми опише същите симптоми.Знам че на диагностика ще си каже какво и има но се чудя,ако е датчик колянов вал нали гасне и не пали?Само да спомена че момчето от който я взех е сменявал педала на газта.
    П.С Става въпрос за V6-та от подписа която е с ГИ.

  • #2
    Не мисля че е от датчика на КВ. По-скоро като да е от потенциометъра на педала или връзките му до ECU - то.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      В смисъл недобри връзки или за нов педал?

      Comment


      • #4
        Често пъти проблемът се дължи на недобре контактуващи пинове в буксите (една при педала, една междинна и тази на самото ECU). Случва се и самият потенциометър на педала да дефектира. Но при всички положения трябва да се почистят първо буксите.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Ако може да ми кажеш къде се намират тези три букси за да пробвам да ги почистя и напръскам с контактен спрей.

          Comment


          • #6
            Скоро дискутирахме с Андро същото нещо:

            Потенциометърът е свързан към ECU-то посредством няколко проводника. Това става като откъм педала има букса K-55 (вероятно на самия потенциометър или някъде близо до него). После тези връзки минават през една междинна букса D-23-B, която веднъж я дават че се намира зад жабката а друг път я дават в двигателния отсек пред пасажерското място. Явно зависи от това, къде е ECU-то.

            Видът на двете букси (и двете са бели на цвят) и тяхното местоположение може да се разбере от скицата:



            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Утре ще се поровя да ги почистя и напръскам с контактен спрей.

              Comment


              • #8
                Извън темата,ако имам оригинале усилвател на екрана на ИЦС-а излиза ли друга меню,май беше HIFI,POP и т.н?Колоните как да позная дали са BOSE?Задни имам но откъм багажника не се виждат,трябва да сваля решетките за да ги видя ли?

                Comment


                • #9
                  В менюто на аудио настройките трябва да имаш активна позиция "DSP"
                  Оригиналните говорители под задната кора са монтирани с магнитите нагоре.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Извинявай за тъпия въпрос,но какво ще рече това?

                    Comment


                    • #11
                      Че са обърнати надолу
                      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                      Comment


                      • #12
                        Digital Signal Processing (цифрова обработка на сигнала) включва прецизен еквилайзер, автоматично регулиране на силата на звука в зависимост от нивото на околния шум, вместо баланс ляво - дясно задаваш къде стоиш и системата се балансира автоматично за най-добро звучене и други подобни глезотийки.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Е това го нямам,но си намерих оригинален усилвател и сега ще се вкарам във филм със закачането нали?

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                            Е това го нямам,но си намерих оригинален усилвател и сега ще се вкарам във филм със закачането нали?
                            Споко!

                            Има схеми и достатъчно информация за свързването му. Цялата работа се състои в теглене на кабели.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              ОК когато дойде този момент нали мога да разчитам на едно рамо?

                              Comment

                              Working...
                              X